บอกรับ Thai
มองหาคำศัพท์ใดก็ได้ เช่น thot:
 
1.
pro
1. a professional

2. professional

3. a prostitute
That guy is a real pro when it comes to baseball.
โดย Light Joker 10 ธันวาคม 2004
459 153
 
2.
pro
Professional. Awesome.
1> Dude, did you see that?
2> Yeah! That was pro!
โดย MoonKnight 31 มกราคม 2003
317 113
 
3.
A group of girls at a school who sleep with the upperclassmen, are idiots, have STD's, and just flat out whores. Wannabes of 'The Plastics' from Mean Girls. Often get incredibly wasted at parties to make a scene.
Jim: I heard Brittany gave two guys head at that party
Mark: Damn pros
โดย ConvictedSexOffender 07 เมษายน 2009
87 49
 
4.
Pro
1. That which is cool awesome sweet amazing hot great tight nice rad wicked sexy good sick hip fun funny crazy dope pimp chill neat super fantastic radical badass excellent fresh gnarly phat smart wow fly bad kool the shit groovy kewl wurdd sick-nasty krazy.

May be used in conjunction with the word "mad".

Simply put, the sikkest word to use when describing something or someone.
Something krazy, outrageous or just a simple adjective.

2. Slang for a professional athlete or one who is highly skilled.
"Yo, did you see Jose's new truck?"
"Yea man, that thing is mad pro."

"Did you hear about when that kid double flipped off brainards bridge?"
"Yea that was so pro."

"Whoa check out that new chick, she's pro fo sho."

"Ricky Carmichael is a pro motocross racer."

โดย Miike B 06 กุมภาพันธ์ 2008
112 89
 
5.
Word meanin profit drug money in Detroit
Y'all broke niggas ain't gettin no pros
โดย Dextawonie 03 กุมภาพันธ์ 2013
31 9
 
6.
Prostitute. (Street Slang)
Theres some fine Pros up in here.
โดย JmE. King "P" 28 สิงหาคม 2006
58 38
 
7.
pro
A professional, someone who operates with exceptional style, grace, and skill, and is usually trained to perform under various levels of time or environmental pressures.
James can flip a dozen pancakes in five seconds, what a pro!
โดย Balfdor 05 ธันวาคม 2006
50 42