บอกรับ Thai
มองหาคำศัพท์ใดก็ได้ เช่น sapiosexual:
 
1.
This is what "lol" sounds like irl. Say it with me, Laaaaaawwwwwlllll. Good job.
Lawl
Lawl, tif, wtf.
โดย Teh1337d00d 16 มกราคม 2003
6310 1395
 
2.
Term used as a stand in for "lol", however usually said in a sarcastic manner, where somebody's substandard manner of typing is criticised.
noob: omg mai mouse iz broken!11!
person: LAWLZ JUST PLuGZ IT IN OMG!!1!
noob: omfg leern 2 type l0ser
โดย PenguinX 18 มิถุนายน 2005
3047 1283
 
3.
The pronunciation of 'lol' or 'laugh out loud.' Often used in internet chatting.
LAWLS!!!! Aas;dfkja;sdlfa;i
โดย anonymous 26 มีนาคม 2003
1689 1119
 
4.
The spoken word of LOLin a half-mockery usage
Comparable to "waffles" in relation to ROFL
Lawls! That's hilarious!
โดย Birnsul 17 มกราคม 2006
418 115
 
5.
Lawl is "Lol" usually the way it is pronouced. I use this word when I want to say Lol, except I'm not litterally laughing out loud, thus giving the word more importance.
David: My family pisses me off. I want to kill them.

Justin: Lawl.
โดย Justerbuster 11 มิถุนายน 2008
665 537
 
6.
:) Just a sweet way to say Laugh out loud.
" LAWLS. That was so freakin hilarious."
โดย EffinCoolPrincess 12 กันยายน 2009
128 83
 
7.
LAUGH A WHOLE LOT

or how to pronounce lol
this is hard

thats what she said

lawl
โดย lindsss:] 07 มกราคม 2009
187 158