fat piece of shit
She keeps eating like that she will turn into mike
โดย Pheonix311 31 ตุลาคม 2011
Term used to describe the mysterious extinguishing of a cigarette mid-smoke
I Miked it
โดย lucylucylulu 23 กุมภาพันธ์ 2010
Short form of microphone.
Yo, gimme that mike!
โดย Kovász 19 มิถุนายน 2005
An effeminate man with a high pitched voice. Typically is a cat person who likes men. Their sense of fashion is shity at best. Their standard for women is low, as they could pick up a she-male and be happy. Occasionally squeaks when nervous or afraid. Aspires to be a pastry chef by the name of Betty.
Did you hear that guy who kept trying to feel me up?
Yeah, he was a real mike!
โดย catcity88 04 ธันวาคม 2010
The word awesome comes from the name Mike. Mike's have great taste in music food and the best kind of humor. Mike's are great guys, they seem to be able to fix anything and are very selfless and modest which is very attractive. Mike's voice is the hottest and they speak the clearest and when you hear a Mike speak your heart beat escalates and makes you melt. You can talk for hours and never run out of things to say or get bored. Mike's have the clearest eyes that when stared into make you lose your train of thought because they are so deep. Mikes an intellectual kind of man, the perfect mix of sweet and genuine.
Mike makes me smile all day my face hurts. What a guy.
โดย Mikes soulmate 29 มิถุนายน 2016
An asshole who thinks he is the best, but isn't
I'm so awesome

No your a mike
โดย High thug 04 กุมภาพันธ์ 2014
The One And Only Tyrannosaurus sex.

A special kind of boy who has a "NORMAL" dick...(not really)

It is a name.

It happens to be my name.

Sometimes wants to become the polar bear dog from legend of Kora.
Mike: If you could become any two animals mixed together what would you be?

Jamie: I dunno man cuz- i dunno...

Mike:I'd be a polar bear mixed with a dog.

Jamie:well those aren't too different so thats fi-

Mike: well it'd be double the size of the polar bear and you could ride me around like an animal you ride around...

Jamie: wouldn't you NOT want people riding you around on your back.

Mike: That's exactly what I want tho.

Jamie: O.O wut?
โดย MANIAC!? 01 ธันวาคม 2013
รับอีเมลรายวันฟรี

กรอกที่อยู่อีเมล์ด้านล่างนี้เพื่อรับ ศัพท์ Urban ประจำวันฟรี ทุกเช้า!

อีเมล์ถูกส่งมาจาก daily@urbandictionary.com. เราจะไม่ส่งสแปมไปหาคุณเลย

×