Top Definition
A website where every user on it enjoys gagging on 9 dicks in their mouth at once.
Person 1: 9gag is such a funny website!
Person 2: Have you told your girlfriend about you massive addiction to penis yet?
#9gag #9fag #gag #on #penis #faggot #cancer
โดย mikewho50 03 กุมภาพันธ์ 2012
It is the slang word for having a 9 way gay orgy.
Guy 1: God how about that 9gag last night?
Guy 2: I gagged, that's for sure!
#9gag #gag #b #9 #moot
โดย McMoot 12 มกราคม 2012
A website which is woefully juvenile and fundamentally useless as a political entity. It claims to be the home of Anonymous, but, is in fact a home for retards and teenagers. It has NO original memes and actually claims ownership of memes that have existed for years before 9gag.
Joe: Did you hear those 9gag kids claim that they're Anonymous?
David: And I know a retard who thinks he's Batman. What's your point?

God Tier: 4chan
Hero Tier: reddit
Meh Tier: Tumblr
Shit Tier: 9gag
#meme #9gag #y u no #4chan #retard
โดย JeebusTheRisen 15 กุมภาพันธ์ 2012
The cancer of the internet. A place where foreign people who don't know better and newfags go to revel in their own shitty glory. Memes were created in the something awful forums, or born, raised in 4chan, killed in reddit, buried in tumblr/funnyjunk, and put on shameful display in 9gag. The worst part, is that they claim the memes to be made by them.
Even worse than that, they try to sell those memes on t-shirts and pins.
tl;dr fuck 9gag.
9GAG ALL THE THINGS! OMG I'm so forever alone! this is the funniest place on the planet! 4chan is scary :(. TROLOLOLOL UMAD U BUTTHURT!-typical 9gag user.
#cancer #newfag #memes #4chan #reddit #9gag #tumblr #9fag
โดย tobyg 26 ธันวาคม 2011
The veritable shit of internet meme websites. After a meme being created on 4chan, then over used on reddit, then left to sit on some random idiot's tumblr, it eventually work it's way to 9gag where it will be declared EPIC and completely original.
After getting home from band camp, I immediately use my Zune to read 9gag.
#internet #reddit #9gag #zune #meme
โดย wasanewtbutgotbetter 27 ธันวาคม 2011
9gag is the slang word for a 9 way gay orgy
hey dude I was in this awesome 9gag gangbang last nigh, never been riden so hard in my life.
#gay #orgy #gangbang #homo #faggot
โดย Drefsab 12 มกราคม 2012
A horrible excuse for a website than mainly incorporates stolen materials and ideas from other legitimate websites. 9GAG is also a large source of child pornography.
I was going to get on the Internet today but then I remembered that 9GAG existed so I destroyed my computer out of frustration.
#noob #child pornography #thievery #9gag #ninegag
โดย greencurrycamo 26 ธันวาคม 2011
รับอีเมลรายวันฟรี

กรอกที่อยู่อีเมล์ด้านล่างนี้เพื่อรับ ศัพท์ Urban ประจำวันฟรี ทุกเช้า!

อีเมล์ถูกส่งมาจาก daily@urbandictionary.com. เราจะไม่ส่งสแปมไปหาคุณเลย

×